♥lurelure♥ Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 når llillegutt beveger hodet til siden når han ligger (det brettes lett da det er så "mykt"). Er redd han skal få et utstående øre... hehe. Noen som har samme "problem" og som har en løsning??
Mamma&LilleKrølle Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Hehe, måtte le litt da, da jeg tenkte det samme om snuppa mi tidligere;) ørene til frøkna mi bretta seg alltid, men det er nok fordi brusken i øret er så mykt ennå. Det ingenting jeg kunne gjøre for at det ikke skulle skje, men uansett så har hun fine ører.Hun er 7 mnd nå, og ørene bretter seg ikke lengre;) Så det er nok ingen fare;)
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 min hadde også det:-) Bare ene øret da, så jeg var redd for at det skulle bli sånn. Det går over som arina og prinsesse mina sier;-) Plutselig en dag er ørene fine og ikke så myke lenger.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 hehe, da min gutt kom til verden var begge ørene hannes bretta ned, så ut som en små hengeører slik hunder har=) men etter 1 uke så var disse retta seg ut.. ørene er ennda veldig myke og bøyer seg fort men di strekker seg fort tilbake også=)
Snupi27 Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 øret til jenta vår bretter seg oxo. bare høyre øre, så når jeg f.eks ammer henne og høyre øre ligger ned mot armen må jeg "brette" ut øret henne igjen når hun er ferdig. hehe.. pappan hennes hadde oxo sånn øre når han var baby.. han har ikke tatt noe skade av det =p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå