Gå til innhold

hva nå....


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi bare krangler...og nå har han dratt bort og påstår at han ikke kommertilbake... vi har to barn på 3 og 7 år og en til på vei....så nå sitter jeg her aleine med to unger og ikke bil...svigermor vegg-i-vegg...og julaften kun få timer unna...har lyst å prøve og overtale ham til å komme tilbake iallefall til i morgen kveld slik at vi ikke ødelegger julekvelden for unga, og så at jeg tar med meg gutta innover til mine foreldre i morgen kveld etter gavene i stedet for å dra innover 1.dag som planlagt....

 

har vel egentlig kommet frem til den konklusjonen at vi ikke kan leve sammen lenger...men hvordan gå fram videre...? har en mistanke om at unga har det best hos ham siden jeg tidvis kan være ganske ustabil i humøret....men hvordan kan jeg bli enig med en som ikke hører på hva jeg sier omtrent...? noen som har noen råd og komme med....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hvordan gikk dagen for deg ?

 

Forsøk ro det hele ned før du bestemmer deg vedr hvor barna har det best, husk at deler av årsaken til humøresvingningene dine godt kan forsvinne med mannen ;-)

 

Tror du uansett bør forsøke få ham med på familevernkontoret over jul, slik oppførsel er ikke sunnt hverken for deg ungene eller han !

 

lykke til !

Skrevet

Håper julaften gikk greit for seg tross situasjonen:-) Høres veldig fornuftig å ta seg en tur på familievernkontoret, der kan de hjelpe deg/dere videre. Gi oss gjerne en liten oppdatering..

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...