Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 37 uker på vei nå og syns jeg er på do for å gjøre nr 2 mange ganger om dagen. Har blitt slik nå i det siste... Har dette noe med at ungen er seget ned og har festet seg?

Noen som har lyst å dele sine erfaringer ang dette litt ømtålelige temaet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 38 og merker ingen forskjell fra før. Kan gå en dag eller to mellom hver gang.

Aldri mer enn en gang om dagen, bare viss jeg er dårlig! hehe;)

Skrevet

Aner ikke noe om det kan ha med at ungen har seget ned eller at den har festet seg..... Det kan jo hende tarmene får litt bedre plass til å jobbe hvis babyen har seget ned?

Jeg synes også det har blitt på den måten i det siste..... Jeg er bare i uke 29. Har hele tiden hatt litt "trøbbel" på det området :-) Men nå kommer det som bare det! Spiser mye mandariner for tiden, og drikker mer enn jeg pleier siden det blir en del pepperkaker og andre julekaker. Antagelig gjør det godt for magen med både mandarinene og det ekstra vannet som jeg pøser på med :-)

Skrevet

Ja jeg er på do opptil flere ganger om dagen noen dager. Har ellers hatt treg mage i svangerskapet. Hodet er festet.

Skrevet

Jeg er også på do for nr 2 mange ganger daglig i det siste,vært sånn en 2-3 uker minst.. Her er hodet festet og. Er i uke 37. Men jeg har mye smerter/murringer og kynnere i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...