Gå til innhold

Hvor mye gir dere for i gave til deres kjære?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer jeg...synes det er så lite en får for pengene nå til dags...sambo ønsker seg klær, og jeg kjøpte ei bukse og en genser...1300 for de to plaggene...i tillegg får han litt ekstra gaver som blant annet er fra dattera vår og hunden :P hehe...så han får for ca 1700 kr...DYYYYRT!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi setter inn 1000 kr hver på "babykontoen" også gir vi en liten ting hver til kanskje rund 500 lappen..

hvis jeg skulle bare kjøpt gave og ikke spart noe ville jeg brukt ca det samme, altså rundt 1500, men det kommer jo ann på hva jeg kjøper da...

Skrevet

Jeg har kjøpt dyr gave i år. Bjørn Dæhliejakke til 1700, pysjbukse til 500 og noen sokker. Men jakka fikk jeg kjøpt hos en venninne så den kostet bare 1100 etter rabatt. Så det ble 1800 til slutt.

Skrevet

Ser dere ligger rundt den samme summen:) Egentlig så er det jo bare "bytting" av penger da, ettersom vi har felles økonomi. Men det er nå kjekt å gi noe likevel:)

Skrevet

Jeg syns det er greit å gi noe skikkelig til hverandre. Er ikke alt man tar seg råd til å kjøpe selv heller. Nå lurer jeg veldig på hva jeg får selv. Hoho. :D

Skrevet

Har ikke kjøpt gave til han i år. Men har kjøpt gave til meg selv fra han, hehe =P

Vi har bestilt oss nytt dusjkabinett med badekar i bunn, og det kaller vi vår gave til hverandre...I know, skikkelig dårlig, men har vært så mye i det siste...så det får duge =)

Skrevet

Vi skal sammen og kjøpe gave til hverandre i morgen, syntes liksom ikke det er så viktig med oss voksne...

Har lyst å fåreslå at vi gir hverandre gavekort på skeidar eller noe, så kan vi kjøpe oss nytt kjøkkenbord.

Om han ønsker seg noe som koster 100 kr er det ok, hvis han ønsker seg nor til over 1000 er det også ok, hadde ikke tenkt en spesiell pris.

Skrevet

Har vel kjøpt for nogelunde samme summen jeg og. Syntes også det er morro å gi hverandre noe vi har lyst på, men som vi ikke tar oss råd til ellers :-). Han får jakke og pysj av meg -og en verktøydings fra guttungen. Hehe, han har dilla på verktøy;-). Også kjøper vi en liten ting som vi gir hverandre nå på morra'n, så nå venter jeg spent på at de skal våkne hihihi

Skrevet

Her har vi kjøpt oss flatskjerm til soverommet og en liten valp, så det er gaven til hverandre i år... Akkurat bygd hus å, så økonomien er litt hypp som happ nå i disse innkjøpstider.... :P

MEN har selvfølgelig kjøpt en liten ting til mannen min fra dattra vår da, noe jeg veit han ikke har gjort til meg (eller...?), men det har jeg sagt ikke gjør noe, trenger ikke noe jeg:)

Skrevet

Vanligvis noen hundrelapper. I år ble det 1300, men det var ikke med vilje. Han trengte ny bukse, og etter laaaang tid i butikkene fant jeg ENDELIG en som var fin sm de hadde i han sstørrelse. Ble så glad at jeg løøøp til kassa uten å sjekke prislapp jeg....:)

Skrevet

0,-

Det blir jo som sagt bare bytting av penger når vi har felles økonomi... Vi blir heller å ta oss en tur i romjua på salg og spandere på oss noe vi har skikkelig lyst på da =)

Skrevet

I år ble det ca 2000,- til sammen. Det varierer veldig, alt etter hvor tykk pengeboka er hvert år. Ganske romslig i år, så da ble det såpass mye.

Skrevet

Min mann synes det er tullete med julegaver til hverandre fordi vi har felles økonomi, så vi skulle ikke kjøpe til hver andre i år. Helt til han kom stolt hjem på fredag og hadde kjøpt gave til meg allikvel... Hehe

Så da ble det klær til ham.

Han kjøper seg jo aldri noe ordentlige klær, så da synes jeg det er hyggelig. Summen ble på 900,- for alle buksene var på tilbud til 500,- :o)

Skrevet

Han har en tendens til å bruke over 3000,- på meg, og jeg bruker ca 1500-2000 på han. Han betaler for sin familie, og jeg for min. Min er mye større enn hans. Jeg er tante til 7 stk.

Vi satt å snakket om det i går faktisk, og ble enige om at det er siste året vi fortsetter sånn. Mye bedre at vi kjøper noe i sammarbeid noe felles til huset eller sånn til jul. Julaften får vi jo så mye av foreldre og andre. Vi skal fortsette å gi fine og personlige gaver til bursdag. Da er det jo bare "min" dag, og ikke fullt så hyggelig å få grytesett, selv om det trengs.

Det er iallefall vår mening da:)

Skrevet

Får være litt kjerringa mot strømmen her jeg da. Har kjøpt for 300,- til ham, og det er faktisk en av de dyreste gavene jeg har kjøpt i år. Som student har jeg ikke så mye å rutte med, men jeg synes det er koselig å gi en liten ting likevel.

Skrevet

Supertea: Har ikke pleid å kjøpe for noe særlig mer til ham før, faktisk. I år er første gang vi har noenlunde ok økonomi (helt til desember kom og slukte hele lønnen i ett jafs...). Men å bruke mange tusen på hverandre er tullete, om det ikke er noe nyttig, felles til huset da :)

Skrevet

I år har jeg kjøpt for ca 3000 kr. Jaktsko, gavekort på aromaterapi, elektrisk tannbørste og ei bok. :-)

Skrevet

Vi pleier å kjøpe "gjøre-ting" til hverandre. I år har jeg kjøpt billetter til en forestilling og så følger det med middag på byn. (selvsagt sal jeg og være med...) Vi har i grunnen det meste av det vi trenger av saker og ting, men det vi har aller mest behov for er tid til hverandre og kunne gjøre litt voksenting sammen. Når vi snart blir 3-barsforeldre er det særlig viktig å lage noen luker i løpet av året som er fri for barn og gir andre impulser for de voksne.

Skrevet

I år bler det ca 2000 kr. Kjøpt gps til bilen som han ønsker seg. Somregel blir det fra 1000-1500kr.

Skrevet

jeg tror jeg landet på 10.000....

Det var nok et engangstilfelle..

Skrevet

vår gyldene regel er rundt 1000-lappen. Men i år ble jeg overrasket med forlovelsesring, så han oversteg nok budsjettet:) Men vi har jo felles økonomi, så det kommer jo egentli an på hvor mye vi har til overs, men som regel rundt 1000kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...