Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 lå i samme seng som bf i natt, han ville ha sex og ikke jeg. (det har vært så og si slutt i 1 mnds tid) til slutt trengte han inni meg, når jeg sa klart nei og prøvde å dytte han unna, men han fortsatte.. han holdt ikke på lenge..men litt er ikke dette voldtekt?? hvordan skal jeg forholde meg til dette? er hos hans foreldre i jula (4 timer unna der jeg bor) så jeg har prøvd å holdt maska men det er søren ikke enkelt hva tenker dere?? legg det gjerne ut på skravle hvis noen gidder
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 JO!!! Det der var voldtekt!!! Veldig trist å høre! Har du tenkt å gjør noe med saken? Håper det går bra med deg!! Ønsker deg ei riktig god jul! c",)
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 vet ikke om jeg skal gjøre noe med det..det er jo barnefar liksom!
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2007 #5 Skrevet 24. desember 2007 Spiller ingen rolle hvem det er. Voldtekt er voldtekt, totalt uakseptabelt!
Amanda- Skrevet 24. desember 2007 #6 Skrevet 24. desember 2007 dette er voldtekt. NEI betyr NEI. men hvorfor er du med han enda??? det er jo slutt.. og ja greit han er barnefaren.. jeg hadde gått til sak mot han. annmeld det!!
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2007 #7 Skrevet 24. desember 2007 Hvorfor i all verden er du med til hans familie og feirer jul der om dere ikke er sammen, og hvorfor sover dere i samme seng? Ja, det er voldtekt, men å holde maska hjelper vel ikke noe?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #8 Skrevet 25. desember 2007 JAAAAAA! Sier litt om forholdet dere i mellom om du faktisk tviler på det, da har han for mye makt over deg. Kom deg på voldtektsmottaket med en gang
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #9 Skrevet 25. desember 2007 er vel voldtekt når du sier nei. men hadde da alldri lagt meg i samme seng som bf, hvis det er slutt, ta deg en prat med han da vel. kansje dere vil være sammen ennda.hvis ikke kan du jo anmelde han til politiet.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #10 Skrevet 25. desember 2007 bruddet er veldig ferskt..tenkte å vente til over jul med å fortelle familien det for ikke å ødelegge jula...å her er det ikke så mange steder å ligge HI
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #11 Skrevet 25. desember 2007 Jøss, høres ut som du har delt seng med barnefar til ungen her.. Han gjør det samme med meg de gangene han er her.. Men nå orker jeg ikke mer, for jeg blir dårlig hver gang, så han får ikke lenger komme på besøk hit. Mitt råd er å distansere deg fra han, og har du motet, så anmeld han... Dette er en form for voldtekt, så lenge det skjer mot din vilje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå