Gå til innhold

Da ble det jammen meg JULAFTEN jenter!!!!! :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

61 dager igjen til snuppa kommer idag! :D JIPPI!!!! :D

 

Starter med en gooood frokost, skal sette på pinnekjøttet til gubben, så skal jeg benke meg foran tv'n med 3 nøtter til Askepott! :)

Etterpå skal jeg og samboern min til Doffine-snuppa for å feire jul!!! :D

 

 

GOOOOOOOOOOOOOD JUUUUUL!!!!!! :D:D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

64 dager igjen her- bare 3 dager mer enn deg Trultemora.... Akkurat 2 måneder til Jonas kommer til oss- å som jeg gleder meg!!

 

Her hjemme hos mamma er det deilig jul- 3 nøtter til Askepott står på, er så kuuul den dubbingen. Snart er det julegaverunde, så til noen venner for spise grøt. Deretter gaver hos min mor, så kirken og pinnekjøtt og gaver hos min far.

 

GOD JUL Trultemora og alle andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...