augusta Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Lurer på om det er flere som er kvalme hele dagen, men som ikke kaster opp? 9 + 4 i dag. Har fått i meg ok med mat den siste uka, men er ikke i stand til å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen. Kjedelig!
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Ja...Får ikke sove engang! Våkner kjempe tidlig og sover dårlig. Er ikke sikker på hvor mye jeg er på vei for har ikke vært hos legen enda. Men regner med at jeg er c 4-5 uker på vei. *Har vondt i magen hele tiden. Over hele magen...ikke bare "mens smerter".... Første gangen jeg er gravid, så synes egentlig det er ganske skummelt. Har jo ikke vært hos legen og vet ikke hva som er normalt..
hugolina med henrik 1 år Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 Jeg har det akkurat som deg.Er 7+4 i dag og har vært nonstop kvalm over en uke nå. Orker ikke så veldig mye,men tar ting litt i etapper. God Jul til deg
Gjest Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 hihihi jenter dere venter JENTE!! ganske sikkert,hadde det sånn med tulla mi som nå er snart 7 mnd,er allerede 3 mnd på vei igjen.,og er ikke halvparten så dårlig denne gangen,sikkert gutt hihi.men så ammer jeg ennå og da!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 24. desember 2007 #5 Skrevet 24. desember 2007 Å, jeg håper jeg slipper å bli så fryktelig kvalm. Har ikke spydd siden jeg var lita jenta og gleder meg IKKE til å evt oppleve det igjen. Får håper vi slipper. Har bare akkurat testet positivt og er ut i fra mine beregninger 4+0 idag. Fersking med andre ord Er det normalt å kjenner menssmerter i rygg/ledd (bruker kjenne det i små leddved mensen) og av og til stikking i magen? Har heller aldri vært gravid før så dette er nytt. Skal på jobbintervju snart jeg men lurer på om det er noe lurt å bytte jobb nå. Kjipt hvis jeg blir dårlig...
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 24. desember 2007 #6 Skrevet 24. desember 2007 Heihei Er bare innom fra 2. trimester. Ville bare si at jeg var kvalm fra uke 5 til ca uke 15. Jeg kasta opp kanskje 4-5 ganger på de ukene, men kvalmen slo meg fullstendig ut likevel. Greide nesten ikke gjøre noe. Dusjing var et ork, samme med spising. Det som hjalp meg var å drikke kaldt vann med sitron i, eller suge på noe syrlig (feks lovehearts, drops)når det stod på som verst. Søvn hjalp også veldig! Ellers hjalp det å lufte soverommet ofte, og styre unna sterke lukter (parfyme, stekeos, duftelys etc). Jeg venter forresten jente Lykke til videre med svangerskapene, og hold ut! Det blir så mye bedre og lettere når kvalmen er over, da glemmer man mye av den "kvalme" tiden Juleklem!
69modell Skrevet 25. desember 2007 #7 Skrevet 25. desember 2007 Da er vi flere! Har heller ikke vært hos legen ennå, men er 5-6 uker på vei og første gangen. Kjenner kvalmen spesielt godt etter å ha spist feit mat som Mølje og Ribbe så i dag kjennes det ut som å være fyllesyk......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå