Gjest Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Lille Sarah kom til verden lillejulaften 02:40 og veide 2980gr,34 hodeomkrets og 49cm lang Jeg er overlykkelig som mamma det ble haste ks Skal skrive mer om fødselen og sånn når jeg føler meg i bedre form
Trultemora er presseklar!! Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Gratulerer med julegave på forskudd!! GOD JUL!!!!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 Gratulerer så mye med lillejenta deres:o) Må innrømme jeg bli en smule missunnelig på dere som får rett før jul. Blir nok en jul dere aldri glemmer:-)
Fru.Antonsen Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 Åh så koselig å høre Gratulerer såååå mye
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 24. desember 2007 #5 Skrevet 24. desember 2007 grattis så mye vennen,ho var bare helt nydelig (mms`en)
vårina Skrevet 24. desember 2007 #6 Skrevet 24. desember 2007 Gratulerer så mye med prinsessen. Ønsker dere en flotte første jul i sammen :-)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 24. desember 2007 #7 Skrevet 24. desember 2007 Oj, skal si det gikk fort i svingene nå plutselig. Graulererer så mye, kjempekoselig å høre!! Din første jul som mamma....herlig=)
Mamma mjaua Skrevet 24. desember 2007 #8 Skrevet 24. desember 2007 ååå gratulerer så mye!!!!!!!!!!!! tenk å få den julegaven;) da kom hun jo før 2. januar:) gleder meg til å snakke med deg på msn!!!!!! nå ble jeg glad på dine veiene:D:D:D masse klemmer til deg og sarah!
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #9 Skrevet 26. desember 2007 Tusen hjertelig takk jenter Dette er bare så herlig, gled dere :)
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #10 Skrevet 26. desember 2007 Oj, var helt sikker på at jeg hadde gratulert deg, men så feil kan man ta *surrehue meg*, men i alle fall : GRATULERER SÅ MYE MED JENTA!!! klem
snuppelure 74 Skrevet 26. desember 2007 #11 Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer med den lille prinsessa
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #12 Skrevet 27. desember 2007 Ja syns det gikk veldig fort selv, bare noen få timer på sykehuset bare for sjekke trodde jeg hehe, men ble mamma den kvelden også. Alt gikk så fort at jeg rakk nesten ikke fordøye det, fikk vite at om riene fortsatte så ble det haste ks den natta, og jammen ble det ikke det. Koser meg masse med lille dukka mi som alle kaller henne har fått en rolig og stille baby så veldig heldig Nå kan exen min virkelig angre for at han ikke tar ansvar og stiller opp, for han går glipp av noe så fantastisk som lille Sarah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå