Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Vi skal spise hos mine foreldre på julaften, men etter mat skal vi dra hjem til oss for å pakke opp gaver. Da kommer også svigermor og onkel. Men, nå viser det seg at svigermor ligger rett ut med omgangssyke! Hva pokker gjør vi i mårra da??? Skal hun komme hit å smitte alle, eller er det lurt hun holder seg hjemme???
Gjest_1001 Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Omgangssjuken er nok over til i morgen, og smitter kun mens den pågår. Og litt før. Så ikke noe stress. Hun er sikkert frisk og fin til i morgen.
Libido- Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Hun hadde aldri sluppet inn i mitt hus! ikke så om det var kongen selv. De er smittsom 48 timer etterpå.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Ja, det smitter jo leeenge etterpå! Derfor var jeg ganske påståelig overfor sambo, som SKAL ha mora si hit, for det er jo tross alt en familiehøytid :-s Jeg vil IKKE at hun skal komme, og tror ikke hun tenker så langt selv. Hun visste ikke helt hva hun skulle gjøre i mårra sa hun. Pokker altså, hva gjør jeg/vi, sier vi????
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2007 #5 Skrevet 24. desember 2007 Si at dere vil helst feire jul/nyttår med friske barn og friskt sinn selv. Så hun kan holde seg unna! Kanskje kan dere komme på middag til henne eller hun til dere når hun er frisk. Så får dere ta igjen det tapte da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå