Gjest Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Nesten, i alle fall... Men noe skal man gjøre i morgen også. Juletreet er pyntet, både det store og et lite et på rommet til gullet. Ribba står og koser seg i kjøleskapet og i dag fikk vi til og med tak i mere sylte, så nå kan jula bare komme. Skal skifte sengetøy og lage delfiakake i morgen, og rydde en del her, men det tar ikke hele dagen. Tenker tida for husets lille gull blir lang nok, jeg, og at dagen nok strekker til for de voksne gjøremålene også. God Jul, folkens! :-)
Mayken Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Endelig ferdig for dagen jeg også. sitter bare å venter på at hvetekakene skal bli ferdig stekt. Så tror jeg at jeg skal finne senga. Trenger bare å støvsuge litt i morgen, stryke kjolen til snuppa og dekke bordet, så kan jeg endelig slappe av:)
OsloMor Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 God jul til deg:-)!! Flink har du vært:-0 Her lages waldorfsalat, kokes kraft og strømpene til småsnuppene skal fylles og kalkunen ligger opptint i kjøleskapet:-)
petite fleur Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 Da er jeg også endelig ferdig...klokka ble nesten halv fire, gitt! Må også skifte på senga i mrg (samboeren min ligger og sover der nå, så han skal få slippe å stå opp for det;-) ) og pynte ei kake, så er vi klare for jula! I morgen blir lille snuppen min 2 mndr gammel, herregud som tida flyr....Gleder meg sånn til å feire jul med min egen lille familie for aller første gang! God jul til alle sammen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå