Gå til innhold

Må bare få det ut! Enda ei venninne gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til hjembyen i går og har ikke sett folk på en stund, men prater jo med de på tlf og sånn. Rett før vi skulle treffe "gjengen" fikk jeg tilfeldigvis vite av en kamerat at I er på tjukken... Jeg ble helt satt ut. For et halvt år siden var hun singel. Da jeg traff dem så jeg at hun var gravid, men hun er tynn så vanskelig å vite hvor langt på vei. Hun sa termin er i mai... Det betyr at hun er ca 5 mnd på vei, omtrent så lenge som hun har vært sammen med typen. Og ingen har sagt noe til meg...

Han bor egentlig i en annen by, men fikk også vite at han har flytta hit og de har kjøpt leilighet! Første gang jeg har truffet typen. Hun er 27, han 28. Han var kjempekoselig og veldig voksen på en måte. Han virket så bra og jeg ser jo at hun lyser av lykke! Jeg prøver å få sambo til å bestemme seg for hva som skjer til våren, hvor skal vi bo etc? Men jeg kommer ingen vei føler jeg.

Ble ganske deppa av hele greia og beit nok litt mot sambo. Men lå og tenkte lenge i natt. jeg har bestemt at dette skal være en bra greie! Endelig en i venneflokken som har mann og barn og leilighet! Jeg håper det smitter over! De kommer til oss på nyttårsaften (sammen med masse andre folk) og jeg skal virkelig prøve å ta dette med et stort smil. Det er jo ikke deres feil at sambo er treig!

Sambo har jo skjønt at dette gikk inn på meg og i dag tidlig så sa han at han var ganske sikker på at vi kom til å flytte ut av den bittelille leiligheten vår ganske fort! Bra, sa jeg. Hvor skal vi flytte da? Det fikk jeg ikke noe svar på... .Babyskritt i riktig retning! Tålmodigheten går opp og ned, men jeg holder nå ut litt til... Nå skal jeg gå og legge meg og når jeg våkner er det julemorgen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Frøkna! Sender deg en *klem* jeg! Ikke no moro å høre at vennene ens plutselig popper om seg med kulemager, især når en er de siste som muligens får høre det! Men jeg er imponert over din evne til å takle dette, at du snur det negative til noe positivt! Som du sier kan det jo smitte på en veldig fin måte!

Lykke til med selskapet! Selv hadde jeg hele familien hos oss julaften, og vi var maaange! Godt over 10 stk! Si fra om du behøver tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...