Bare jeg er meg :o) Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Hadde han vært våken tror jeg at jeg hadde sprekt!!!!!!!!! Fader altså.....Jeg kom akkuret hjem fra kveldsvakt.Og det er ROT overalt.Kjøkkenet er "bomba" klærne til ungene ligger strødd,juletreet er skakt????,alle duker på halv tolv,oppvakmaskina ikke tømt (noe han lovet meg) og til sist,,,,,,filmen han leide i går har han ikke levert. Hva pokker er det med mannfolk?? Han er 35 år. Før jeg dro på jobben i dag rydda og vasket jeg hele huset:o( Arghhhhh....julestressa jeg kjenner jeg. Huff,men i morgen skal jeg prøve og ikke kommentere det. Værste (beste) av alt er at denne mannen elsker jeg og ungene over alt på jord *ler*
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Dette er ikke noe å le av. Hadde aldri i livet ryddet opp i det der, hadde gått og lagt meg og forventet at han hadde ryddet i morgen tidlig.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2007 Har da ikke sagt at jeg skal rydde etter`n?? Hehe...
IBO<3 Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Men om du ikke har planer om å kommentere det i morgen, så er det jo ikke sikkert at han skjønner hvordan du forventer at det skal være!!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2007 Etter 14 års samliv tror jeg han skjønner,hehe. Han kjenner meg såpass godt at et blikk holder tenker jeg Hehe
Bea80 & Gullgutten Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 MANNFOLK har ikke antenner for rot. hehe TIPS, vann juletreet ditt;) og kanskje drypp litt på mannen også. God Jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå