Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Vi har fått ei liten jente før 7 uker siden, og jeg har ikke prøvd meg, men kona mi har aldri vært glad i se.......så jeg lurer på hvordan det kommer til å bli nå etter føselen!!!!!
EIse Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Å si nå hvordan sexlivet vil bli "etter fødselen" er nok i tidligste laget. Gi henne tid! Det vil nok kunne ta seg opp igjen med tiden, men noe sliter med mindre lyst gjennom hele amme perioden. Så du bør finne deg en tålmodighetkrem å smøre deg med, gi henne masse hjelp, kos og oppmerksomhet uten undertone av forventninger om sex, så skal du se lysten hennes kommer tilbake med tiden. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Takk, for tipset:-) Jeg er faktisk veldig flink med å gi henne massekos og kjærlighet uten undertone av hva som helst.og jeg vet at hun trenger mange uker etter fødselen... Det er bare at hun aldri har vært noe særlig glad i sex (i store perioder..) Jeg er tålmodig mann og er veldig glad i kone mi, men lite sex gjør meg GÆRN!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Mulig du burde ta et hint også vennen!! Hvis ikke kona di tenner på deg seksuelt så kan det faktisk være at hun synes du er ganske turn off:-) Ikke vondt ment, men fakta. Virker faktisk mer som hun har pliktsex fremfor lystbetont sex, og det er faktisk mange grunner til at dette skjer i samlivet! Heldigvis er det mulig å bytte ut partnere hvis ekteskapet er totalt mislykket:-)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Ok, men jeg tror ikke at det er derfor.... Hun har sine perioder og da har vi mye sex, ikke hverdag, men 2-3 ganger i uke. Jeg har tenkt på tanken at det er kanskje meg det er noe feil med, men hun har vært slik siden vi ble sammen før 8,5 år siden:-) Jeg er den typen som vil ha sex 24timer og er veldig glad i den:-) Vi har prøvd å noen sex-leketøy og de har vært morsomt. Hun synes ikke at jeg er turn off, fordi hun snakker om kroppen min og hvor fint vi har det sammen. Vi er veldig glad i hverandre vet du:-) Skulle gjerne har gitt henne noen medi. for å øke sexlysten hennes..he....
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 var det det som skjedde med deg dr. yppert.. blei du bytta ut? litt av et tåpelig svar
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 la kona di hvile til hun selv får lyst gjør som det står ovenfor her og i tilegg vart henne opp med å feks lage mat til henne o.l og fortell henne hvor fin hun er så går det nok bra skal du se..vi hadde sex 1mnd etter fødsel:)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Hør her banansklia mi... Det var faktisk jeg som bytta ut kona mi, med ei som ikke hadde født barn, var slank og fri for strekkmerker, cellulitter og valker... Ikke at eksen min hadde det, men variasjon fremfor det samme daglige gnålet skader ikke:-) Tipper forøvrig at du er drittkjedelig i senga selv banana, så du er vel vant til å bli droppet eller at få tenner på deg:-) Som anonym sier her så har han et mye større behov enn hva dama/kona har og dette er dessverre synd for han! I dagens samfunn så er det monogamiet som råder etter at noen religiøse tullinger bestemte at man måtte love bort sine kjønnsorganer i en kirkelig vielse og at man ALDRI skulle dele kjønnsorganene med andre!! Jeg forstår utroskap veldig godt og kommer til å leve og ånde for dette så lenge jeg lever!! Enten må man innføre polygami med flerkoneri eller flermanneri for å ta seg av penistaperne:-) Jeg for min del elsker å besudle gifte damer og ødelegge for disse såkalte lykkelige ekteskapene!! Også slipper jeg så mye mas om forhold og daglige plikter når jeg velger et slikt liv:-) faen har jeg skrevet nå da... ???? hmmmmm.. man kan bli blind av for mye sex har jeg hørt:-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Aner jeg en smule bitterhet her.....? Hvis du ikke har noe mer konstruktivt å si og ikke respekterer andres problemer kan du vel holde deg unna...
may-mom-05 Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Slike holdninger Dr.Yppert har, så fortjener han ingen dame! Snakker om barnslig tankegang. Men har får vel ikke noe annet, så da må han vel leve slik, stakkars liten.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #11 Skrevet 11. januar 2008 For noen suringer:-) skulle nesten tro at det var seksuell frustrasjon epidemi her inne. Nå er det faktisk ikke min skyld at dere sliter med at folk har lyst på dere til enhver tid:-) Jeg for min del har mer enn nok med damer som utnytter meg seksuellt kun for at de har lyst på meg:-) og for at jeg er en utrolig rå kvinneforfører!!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 Dr. Yppert, hvordan mener du en kvinne som ikke er kjedelig i senga er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå