Gå til innhold

God jul og vi snakkes kanskje,jenter


Uglemamma er tobarnsmamma!

Anbefalte innlegg

Jeg takker for meg...Ikke tale om at noe overlever de blødningene jeg har nå, samme hvor optimist jeg har lyst til å være. Sitter her og gråter innimellom, mens jeg egentlig ikke føler for det. Vet jo at det ikke er noe man kan gjøre fra eller til etc...

Tror muligens det er en reaksjon på en ukes bekymringer og en helvetes to dager...

 

Blødningene tok seg opp i går...Og videre noe verre i dag. Ikke noe særlig med vondt,bortsett fra rene mens-murringer igrunnen. Har tatt noen paracet i dag, pga dem.

I går gikk dagen til julegave shopping, middag hos svigers, innpakning av presanger....I dag var vi først på utstilling til en venninne som er kunstner, deretter på gravene med min mor,tok en del timer å kjøre hit og dit...Og leverte gaver til venner...Og dro i bursdagsbesøk til min svigerinne,og kjørte fra besøket opp til middag hos min mor, og deretter pynte juletreet hos henne... Og skulle lage marsipan... Og og og...Alt mens jeg visst hva som foregikk i magen min...Alt mens jeg smilte og lo og var selskapelig...Alt mens jeg løp etter min vakre lille ettåring etc...Alt mens jeg vet at alle i familien ser etter om jeg kan være gravid for de vet at vi planlegger en til og jeg har jo sagt nei til vin på middagen i går.

 

Jeg sa ifra til mamma om hva som var i gang...Skulle være med henne hele dagen tett i bil og rundt om, kunne ikke holde fasaden absolutt hele dagen... Knakk litt i kveld, sikkert hormoner i hundre....Litt lettelse over at det på en måte snart er over ( høres grusomt ut,men jeg har jo bekymret meg en stund nå...Slitsomt)....Og lettelse over at julefreden kan senke seg, jeg kom meg igjennom besøkene og smilene uten å se trist ut.

 

Nå slipper dere sytingen min på en stund,men håper jeg kommer inn igjen til våren en gang...vet ikke hvor lenge det må gå før vi prøver igjen. Har en jordmortime på fredag som jeg tror jeg skal gå til om enn bare for å snakke... Og få en blodprøve og sjekk. Vet ikke om man bør få en ul også for a sjekke at alt er ok?

 

Men,takk for tiden,jenter. Lykke til videre! Dere er fine og dere blir fenomenale mødre :)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare sende deg en skikkelig trøsteklem...

Kjempetrist å høre dette:(

Håper du kommer snart tilbake...lykke til videre ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stolt av deg jeg uglemamma. Detter er forferdelig tøft. (har selv opplevd en MA). Høres lurt ut å gå til den jordmortimen. Kan være godt å få snakke litt. Vil ønske deg lykke til videre med prøvingen, og håper deres neste spire sitter spikret fast.

Håper du klarer å kose deg litt i julen, til tross for det som har hendt kjære venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Trøsteklem:-) Da får vi satse på at vi kommer inn her sammen til våren. Jeg har jo også mistet nå :-( Tøff prosess, men jeg prøver å tenke framover. Kommer litt tårer av og til, men det er bare godt. Lykke til med videre prøving, så prates vi her inne om noen måneder. Fortsatt god jul!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojojoj. Dete er trist uglemamma. Har jo lest så mye av deg, og sat sånn pris på det... Håper på at du snart er fort tilbake!!!

 

sender masse varme tanker til deg og dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...