(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 hva fjan... tror dere ikke de fine nylon - strømpene mine har gått i stykker og jeg må ha en forbanna pierr robert strømpis på meg på julaften! hva gir du meg.. jeg må altså gå rundt med den ekle strømpebuksa i mange timer.. jeg orker ikke strømpis!!! æsssssssj!! og når jeg sier nylon så mener jeg nylon..ikke sånne nymotens greier!!!!
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 hehehe måtte inn å lese for husker godt din fetisj for strømpiser. Trodde du hadde skapet fult av dem jeg da:) Lykke til med Mr. Robert.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2007 åhhhhh! ja men jeg har jo egentlig det.. men de er brune med søm da..og jeg vet ikke hvorfor men det passer ikke til kjolen jeg skal ha på!!! arg..og de sorte må ha tatt kvelden på konserten forrige helg!! grine grine grine! jo takk for lykkeønsningene..jeg kjenner faktisk den følelsen av saggende strømpebukser med lycra mellom ehm..lårene bare jeg tenker på det! ack!
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Dersom du ikke bor i gokk så får du vel kjøpt nye i mårå? He he...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2007 alle nick jeg bor i gokk..dessuten er ikke henne og mauritz stay-ups typen jeg bruker..jeg er sånn retro-nylon strømper som krøller ved ankelen om de er for store type.. hehe.. Er ikke så mange steder de selger det serru..
Dronningen! Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Skjerp deg, du skal være glad for at det er kun det du gråter for.... tenk på staken i vinduet:o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. desember 2007 hahahahahaahha! ja, spørs om hun som tente staken gråter over julestrømper ja.. ok,ok.. jeg og mr. robert skal ha et kjærlighetsforhold uten like i morgen!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. desember 2007 jo.. nam! jeg vurderer å strikke et par i ragge-garn fra sparkjøp!!! mohahaha.. men jeg vurderer faktisk å finne frem nål og tråd. Bestemor lærte meg å bøte nylonstrømper.. men litt synlig.. sukk.. kanskje jeg blir sikkelig retro i morgen..men bøtede strømper!!
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #10 Skrevet 23. desember 2007 Hørtes spennende ut! Hvor får du tak i slike strømper?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. desember 2007 www.whatkatiedid.com og på agent provocature om jeg er i nøden..men der koster de 350 kr paret!! det er de fully fashioned som er de "ekte nylonstømpene" om du ser på strømpesiden deres..de har også sånne vanlige med søm men jeg liker de ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå