Gå til innhold

*grine* strømpebukse *grine*

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva fjan...

tror dere ikke de fine nylon - strømpene mine har gått i stykker og jeg må ha en forbanna pierr robert strømpis på meg på julaften! hva gir du meg.. jeg må altså gå rundt med den ekle strømpebuksa i mange timer.. jeg orker ikke strømpis!!! æsssssssj!!

og når jeg sier nylon så mener jeg nylon..ikke sånne nymotens greier!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe måtte inn å lese for husker godt din fetisj for strømpiser. Trodde du hadde skapet fult av dem jeg da:) Lykke til med Mr. Robert.

Skrevet

åhhhhh! ja men jeg har jo egentlig det.. men de er brune med søm da..og jeg vet ikke hvorfor men det passer ikke til kjolen jeg skal ha på!!! arg..og de sorte må ha tatt kvelden på konserten forrige helg!! grine grine grine!

jo takk for lykkeønsningene..jeg kjenner faktisk den følelsen av saggende strømpebukser med lycra mellom ehm..lårene bare jeg tenker på det! ack!

Skrevet

Dersom du ikke bor i gokk så får du vel kjøpt nye i mårå?

He he...

Skrevet

alle nick

jeg bor i gokk..dessuten er ikke henne og mauritz stay-ups typen jeg bruker..jeg er sånn retro-nylon strømper som krøller ved ankelen om de er for store type.. hehe.. Er ikke så mange steder de selger det serru..

Skrevet

Skjerp deg, du skal være glad for at det er kun det du gråter for....

tenk på staken i vinduet:o)

Skrevet

hahahahahaahha! ja, spørs om hun som tente staken gråter over julestrømper ja..

ok,ok.. jeg og mr. robert skal ha et kjærlighetsforhold uten like i morgen!!

Skrevet

jo.. nam! jeg vurderer å strikke et par i ragge-garn fra sparkjøp!!! mohahaha..

men jeg vurderer faktisk å finne frem nål og tråd. Bestemor lærte meg å bøte nylonstrømper.. men litt synlig.. sukk.. kanskje jeg blir sikkelig retro i morgen..men bøtede strømper!!

Skrevet

www.whatkatiedid.com

:)

og på agent provocature om jeg er i nøden..men der koster de 350 kr paret!!

det er de fully fashioned som er de "ekte nylonstømpene" om du ser på strømpesiden deres..de har også sånne vanlige med søm men jeg liker de ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...