Twintipp og himmelblå Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Nå er jeg så lei meg og fortvilet. Fortalte istad at det er noen som har brutt seg inn i bilen min, og stjålet julegavene mine, dvd spilleren og et gammelt visa kort. Nå ringte politiet i Strømstad meg og de hadde forsøkt å svindle meg på Svinesund for nærmere 5000 kroner. Jenta hadde skrevet fullmakt og forsøkt å skrape vekk ansiktet mitt osv. men de hadde ikke trodd på henne. Da hadde hun stukket av, men typen hennes hadde de fått tak i. Jeg gikk inn på nettbanken min og sjekket og de har faen meg svindlet meg for over 10.000,- kroner idag!! Jeg grina så snørr og tårer rant, det føles bare skikkelig ekkelt! Han svenske politimannen fortalte meg faktisk navn og alder, samt høyde på typen til jenta. Gud fader om jeg får tak i dem!!!!!!!! Håper dem koser seg ekstra godt i jula når de har stjålet dvd spilleren til en liten gutt med alle yndlingsfilmene hans.... Hælvetes frekke folk!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Uff stakkars deg. Hvilken bank har du visa fra? Jeg håper det er sperret eller utløpt på dato. Pengene får du jo selvfølgelig igjen, men det tar jo tid og så er det en ekkel følelse man får når noen innvaderer privatlivet på den måten.
Regnbuemor til 2 Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Æsjda. Det var bra frekt fårn si. Og så nå midt i jula da. Stakkars deg, og sønnen din som mistet alle filmene sine:( Håper de fakker dem begge, og får tak i tyvgodset. Og at de får seg en fet straff. Sånt går jo bare ikke ann..... *trøsteklem*
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Uff og huff stakkars deg!! Fy f, er det mulig. Makan til folk altså!! Også lillejuleaften da Håper de får tatt disse folka da sånn at du får igjen pengene dine!!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Uuuurk... det fins fadermeg folk til alt!! Noe så kjipt da... Skjønner deg godt! *klem*
nuttegull:) Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 fy sørn altså,hvist du får tak i dem så gi dem 5 på tryne fra meg å. blir skikkeli sint på slike folk,å håper de får en dritt jul....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå