Libido- Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Jeg ser for meg den gamle norske (?) nissen.. Den lille stygge som bor i skogen.. Så har vi jo den amerikaniserte store tykke goslige nissen.. Og kanskje fler?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 piper-nissen... han er litt lokal.. og blå....
Cat.68 Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Jeg elsker Gnomene ;o)) Ellers er det fjøsnissen jeg liker.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 fjøsnissen jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå