Noah-gullet Mai-08 Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Ha en kjempefin jul alle sammen og nyt tiden sammen med familie og kjære:-) Stor juleklem fra meg:-)
Mamma`n til Erika & Andrea Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Du får ha en kjempe fin jul med gullet i magen, familie og venner. Mange juleklemmer fra meg også
Andrebolleiovnen Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 I like måte!! Håper dere alle får en flott julefeiring!! Vi skal være alene i år. Meg, mannen min og bikkja. (og babyen da:) Det blir koselig. Får besøk 2 juledag av mamma, hun er sååå spent på å se magen min da:) I morgen er jeg spent på hva oldemor har kjøpt til babyen, jada hun har kjøpt gave til den lille som kommer til verden neste år:) morsomt!!
3-prinser Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Tusen takk :-) Det samme til deg og dine og ALLE struttende vordende mødre. Er en fantastisk jul dette. Ønsker meg ingenting jeg faktisk. Ønsket mitt er allerede oppfylt; det lille vidunderet i magen :-)) GOD JUL.
Fruen i huset Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Eh ... Føler meg ikke mye vakker, men er i alle fall gravid! GOD JUL til dere også )
72moddelen og tulla Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Kjempe masse god jul til deg og, og til dere alle andre vordende mammaer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå