Gå til innhold

Mulig gravid?


Shtriga med baby i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde siste mens 10. November...

Er 14 dager på overtid med mens i morgen, har vært kvalm i nesten hele dag og er ganske øm i brystene... Klarte og hive ned på 2 baguetter på 10 minutter i dag også :) Fikk plutselig så lyst på, Hehe

 

Kan jeg være gravid?

Skal avgårde til apoteket i morgen og kjøpe test :)

 

Håpe på det beste :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat fått svar på at jeg er gravid! 6 uker på vei! Kan jo høres ut som at du kan være det! Og da er du i tilfellet like langt som meg. Hadde første dag av siste mens 10 november! Lykke til med testen i morgen! *krysse fingre* :) God jul!!

Skrevet

Det aller beste er å ta en test! =))

 

Jeg sitter her med like mange spm. som deg.. hmm..;) Skal også teste imorgen.. Har ikm idag, testet neg. igår..:(

 

Håper at den er pos. imårn..:) Hvis det er no vits å teste med 1 dags mellomrom?? =)

 

Lykke til! =)

Skrevet

Hvordan går det?? Har du testet nå??:))

Skrevet

Nå har jeg tatt testen :)

 

Den er positiv!!!! :)

Ser ut som jeg skal bli mamma på nytt :)

 

Er litt sjokkert her :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...