Shtriga med baby i magen Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Hadde siste mens 10. November... Er 14 dager på overtid med mens i morgen, har vært kvalm i nesten hele dag og er ganske øm i brystene... Klarte og hive ned på 2 baguetter på 10 minutter i dag også Fikk plutselig så lyst på, Hehe Kan jeg være gravid? Skal avgårde til apoteket i morgen og kjøpe test Håpe på det beste
enzonom Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Jeg har akkurat fått svar på at jeg er gravid! 6 uker på vei! Kan jo høres ut som at du kan være det! Og da er du i tilfellet like langt som meg. Hadde første dag av siste mens 10 november! Lykke til med testen i morgen! *krysse fingre* God jul!!
*Lykkeliten* Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Det aller beste er å ta en test! =)) Jeg sitter her med like mange spm. som deg.. hmm.. Skal også teste imorgen.. Har ikm idag, testet neg. igår.. Håper at den er pos. imårn.. Hvis det er no vits å teste med 1 dags mellomrom?? =) Lykke til! =)
Brillemamma Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 Hvordan går det?? Har du testet nå??)
Shtriga med baby i magen Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. desember 2007 Nå har jeg tatt testen Den er positiv!!!! Ser ut som jeg skal bli mamma på nytt Er litt sjokkert her :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå