Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 kanskje litt sent å begynne og prøve nå, eller? Er ikke noe rart du ikke blir gravid så gammel som du er? (ikke frekt ment!) men du er trossalt 45 år, du burde ikke ha alt for store forhåpn,.?
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå