Brillemamma Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Gutten min er 15mnd, og alltid vært veldig krevende.Skal ha full oppmerksomhet hele tiden, drar meg eller pappaen med over alt der han skal. Er nødt til å tulle og leke heele tiden. Han kan ikke leke alene..blir hysterisk sint om vi er opptatt med andre ting.. Får han ikke viljen sin kan han glatt hyyyle i en time..er ikke mulig å avlede han med noenting. Blir han sint kaster han alt han får tak i, river alt ned fra bordet osv. Sier vi nei og kjefter bare gjør han det enda mer... Han er også urtolig vanskelig å legge om dagen.Skal IKKE sove..han blir jo så trøtt om han ikke sover... Bleieskift og påkledning er også en prøvelse! Vrir seg og hyler, skal ikke bli vasket, og skal ikke ha klær på... Begynner å bli veldig slitsomt dette. Det ble verre rundt 1års alder, og har toppet seg nå... Er det vanlig at noen barn rett og slett bare ER umulige?? Andre som kjenner seg igjen i dette??
Toffefee Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Jeg kjenner meg igjen i det du forteller, og må si at jeg tror det er normalt. Jeg hadde en periode hvor jeg trodde datteren min på 19 måneder var den sinteste ungen i verden, men nå mener jeg ikke det lenger. Nå er vi inne i en god periode, og hun er grommest av alle. Det går nok litt opp og ned. Men hun er veldig aktiv, og de innrømmer det i barnehagen også. Min bror er hyperaktiv, og mamma sier at datteren min er NESTEN like aktiv som han var!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå