Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Hmm.. Hadde nok ikke trudd jeg skulle spørre om dette her, men hodet henger på halv 12 akkurat nå.. Hatt litt å gjøre.. Kom akkurat på nå, at vi har alt minus nissemaske.. Noen tips på hvor jeg får kjøpt dette?? Hodet mitt tenker Leketøysbutikk.....
Meg + 2 prinsesser Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Vi fant på Europris istad, kosta noenogtjuekroner;)
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2007 Genialt!! da får jeg rase avgårde i morra tidlig!!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Lykke te;) Hvordan kvaliteten er osv vet jeg ikke da,men regner med den er verdt de tjue kronene:) Ellers har de vel kanskje på Nille og andre sånne billigbutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå