Gå til innhold

Vel, jeg satte opp juletreet, og fant frem pynten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....Først da kom jeg på at jeg ikke har juletrelys... =/ De kasta jeg jo ifjor, da de ble ødelagte... Så da står treet her, uten noe pynt.. =/

Må kjøre ut tidlig i morra og kjøpe nye, og forte oss å pynte det, før vi drar til mamma på julefeiring... Urk... =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da er vi to =/ =(

Men vi kasta ikke våres i fjor, det er jeg ganske sikker på.. Også finner jeg heller ikke juletrestjerna =(

Så vårt tre ser også veldig stusselig ut =( Og snuppa på 3 år gikk litt skuffa i seng =(

Skrevet

slutt og klag dere har i det minste ett tre. jeg har lys men ingen tre og henge det på...

hehe.. skrullete vi

Skrevet

Æsj... =/

Kjipt å være så glemsk...

Hittil idag har jeg glemt å sette ut grøt til nissen, hengt opp julestrømpene til ungene, og tent alle fire adventslysene... Hadde ikke ungene minnet meg på det så hadde det ikke blitt gjort..

Senere ikveld må jeg prøve å huske å pakke inn strømpe-gavene og legge de oppi strømpene, samt ta inn grøten som nissen fikk...

Jeg har ikke julestemning i hele tatt, sikkert derfor.. ;P

Skrevet

hahaahaha setter du ut grøt til nissen? midt i byen? *humre* Hvem spiser opp den da? en alkis på vei hjem fra byen? Tjihi =)

Skrevet

Døh, vi setter den på verandaen da... Gidder jo ikke gå helt ned for å sette den på trappa lixom... Hehe..

Skrevet

Kan jo hende jeg er sulten på tur forbi... hihi:)

Skrevet

Hehehe... ;)

Bytta nick her oxo ja.. Hehe ;)

Skrevet

hehehe hva sier du til ungene da? at nissen klatrer opp å spiser den?

h

Skrevet

Han har jo reinsdyr, og han skal inn gjennom pipa, så han er jo på verandaen uansett. De har heldigvis ikke begynt å stille så mange spørsmål.. Hehe...

Skrevet

ja farsken det er sant. hehe. tenkte mer på sånn bygdanisse jeg vettu. de som bor i skogen å ser ut som gnomer =)

Skrevet

Hehe, naaaj... Må jo være den ekte nissen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...