frøken blå Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Bordet er dekket med hvit duk med duse stjerner i. 3 høye lysestaker med hvite lys. 4 små nisser sitter på bordet vedsiden av 2 røde fat med rød t-lys. Servicet er hvitt med striper av gull, rødt og grønt. Røde servietter står i glassa. Treet står å skinner vedsiden av med mangfoldige pakker under. Store som små. 1 pakke igjen på hver av kalenderene. Èn dag igjen folkens, så er det selveste julaften!! Gleder meg som et barn selv jeg.... =) Får besøk av mamma, pappa, svigers og svogeren min. Til og med overnatting på samboers bror, så nå må jeg ordne til seng på hjemmekinoen i kjelleren. Til og med badet og gjestedoen er vasket så jeg er skikkelig klar til JUL!! Vil med dette ønske dere en riktig fin og fredelig jul sammen med familiene deres! En hilsen fra sofaen her i Stavanger, hvor jeg sitter å humrer å ler til "Home Alone". =) GOD JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NoDoubt Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 God jul til deg og:-) Her dekkers bordet i morgen mens pinnesteik lukta kommer i huset:-) Gleder meg som en unge selv;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå