Labbetøs Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Nå sitter jeg her og griner. Igjen... Maria Arredondo sang: "En nyfødt kjerlighet sover..." Buhu!!!!! :,-)
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Den er enda flottere med Oslo Gospel Choir!
Labbetøs Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2007 Mhm. Det var i og for seg ikke selve sangen som gjorde utslaget. Var vel mest nyfødt og sover i samme setning. Snufs. :,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå