2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 kom på at vi burde kanskje kjøpe noen øl for å ha i jula... jeg drikker ikke og mannen min drikker svært skjeldent så husker ikke disse reglene...
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Ja, det er lov å selge øl i morgen. Er ikke helligdag i den forstand:) Polet er tilogmed åpent en liten stund:)
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2007 Takk :-)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 De selger ikke øl her i morgen.......sto iallefall lapp i butikken
Hjertefamilien Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Norsk lov sier det er ok å selge øl i butikk på julaften frem til kl 15, men kan jo være noen butikker/kommuner lager egne regler også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå