Gå til innhold

Når henger dere opp julestrømpa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det natt til julaften eller natt til første juledag?

Ble plutselig litt usikker,men mener det er første juledag....Må bare være sikker :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hengt den opp i kveld. Lillegutt spiser "strømpegodt" foran julemorgen juleaften.

Skrevet

Vet folk gjør litt forskjellig, men i forhold til den amerikanske tradisjonen mener jeg det er 1.juledag. Jeg er vant med 1. juledag. Jeg har hengt våre opp nå i kveld, og fyller dem til 1.jule..

Skrevet

TAKK for at du minte meg på det!!! Henger den opp i kveld :o)

Skrevet

jeg er vant til at det er natt til første juledag, men jeg vet at mange er vant til julaften og .

Skrevet

natt til julaften ja.. i usa er det natt til 1.dag.. de åpner jo alle presangene sine da også, så her blir det liksom på morgene før de får presangene på kvelden.. synes det er best!

Skrevet

Vi henger den opp i kveld :) Er vant med det fra jeg var liten. Julestrømpe på julaften....trodde det var vanlig jeg:)

Skrevet

Oi,da må jeg opp å henge dem på senga til guttene :)

Tror vi har gjort litt hipp som happ,men det er like greit å få det overstått,og så har de noe å korte ned ventetiden med...

Takk for svar, jenter!

Skrevet

Henger den opp lillejulaften når barna legger seg. Julestrømpen skal barna kose seg med foran TV på julaften. :-)

Skrevet

Jeg er vandt til at den henges opp julaften kveld og at det er nommenom og et juleblad i den når man våkner 1.juledag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...