*Lissi* Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Julebaksten er i bok, julegavene er levert sammen med julekort, julevasken er ferdig, huset er pyntet.......og jeg sitter og slapper av med julebrus:-) Nå kan julaften bare komme! I morgen feirer vi med svigerinnen min. Blir hele 15 stykker. Blir kjempe koselig. God jul alle sammen!
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 har igjen 1 bad å vaske, men med den grisefam her tar jeg det i morgen:) Gleder meg til julaften jeg nå
PAVEEL Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 FEEEEEEEEEEEERDIG!!!!!!!!!! ååååå så deilig!!! nå er alt ferdig. nå ligger jeg på sofaen m et glass vin. tent masse lys for de jeg er glad i, for de som har det vondt og vanskelig og for alle som har mistet noen.... goooood jul til alle sammen. må julen bringe alt dere håper på:-)
Chevy mamman til Brage Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 God jul til dere alle. Har akkurat ligget på sofan og sett på Grimm og gru.............nå er det jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå