(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 fjøset! hahaha.. de synger jo til bønda fra lillestrøm..altså meg!!
Tamline Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2007 åja, hehe:) og jeg mente "fjeset" og ikke "fjeste"...jaja... shit, nå vant sambo'n denne diskusjonen!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 haha..ikke spes. fotball-interessert du? eller du går iallefall ikke så mye på fotballkamp. vi synger " er dere alltid så stille over der" også peker vi på klanen.. fnis..og de synger stille i fjøset da vettø..
Tamline Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2007 Harbarka trønder som heier på RBK:) Men det visste jeg ikke*rødme*
Groosalugg Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Stille i fjeset hahahahaha! Hva skulle det bety liksom?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 stille i fjeset er jo ikke så meninsløst da.. stille i fjeset er jo et ansikt uten utrykk ellere en munn som ikke sier noe... hehe.. men ja, det er jo fjøset som sagt!
Tamline Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. desember 2007 at de hadde tapt, så da kunne de ikke si noe mer, altså stille i fjeset...haha
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #9 Skrevet 23. desember 2007 For oss gule og svarte er det alltid like gøy når folk utenbys fra hater "bønda"... For bønda var før i tida nettopp- de som bodde utenfor Oslo. Så når jeg hører barn/voksne som "hater bønda" så ler jeg inni meg- og lurer på om de "hater sine egne" ) Har akkurat fått greie på at minsten får Klanen utstyr til jul.. Helt krise- er jo allerede kanarifugl!!!!!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 23. desember 2007 #10 Skrevet 23. desember 2007 På deg og deg og deg og deg.........*ler meg skakk* av den reklamen. Lillestrøm jente som jeg er med mann og barn som lever for "møkka" enga er det en populær reklame her i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå