forvirret... Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Er uggen.. kvalm... vil ikke spyyy.. :(((
nickoline og supermann Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 ja, sist helg. både jeg og sønnen min. Mamma også foresten.....
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Dattera mi spydde i et par timer. Sambo har bare hatt diare. Han har vært veldig kvalm, men har ikke kastet opp.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Ikkje eg men dattera mi hadde diare fra tysdagen til fredagen. Egentlig så starta det på søndagen med oppkast, dogg bare ein gong, frisk på mandagen også vare det full rulle på tysdagen. Svigermor har hatt ein liten runde au, men ingen andre her i huset har fått det og det er godt
FrøkenSprøken Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Vet ikke om det var det sønnen vår hadde, men han hadde skikkelig dårlig mage i to dager tidligere denne uka. Ingen av oss andre har hatt noe, men flere av vennene våre har hatt det da... God bedring!
forvirret... Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. desember 2007 Takk for svar folkens.. Håper jeg slipper unna med bare kvalmen... Selvom det ikke er noe moro å være dårlig på julaften.. Men noen må vel være det også.. huff... GOD JUL TIL ALLE SAMMEN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå