Gå til innhold

Har dere kommet i julesteming........??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer den snikende........ huset er klart, medisterkakene stekt, bare fleksesteiken og tilbehør i morgen. Grøten må også kokes i morgen tidlig...

Treet ble pyntet i går kveld og pakker ligger der og venter på å bli åpnet av ivrige barnehender........og voksne. Men vi vet jo nesten hva vi får.

tror andreas kommer til å elske trehjulsykkelen sin...

Bunaden som min avdøde kollega har strikket henger dampet og klar på veggen. Den er såååååååååååå fin.

Gravlyset ligger klart i bilen. Det er det minste jeg kan gjøre for henne.

Sitter her med en juleøl...........og ja. Jeg gleder meg til jul!!

Første jul her hjemme, og nye tradisjoner.

God jul jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei:(( min bestemor ble sendt på sykehuset igjen i dag. hun har kreft mange steder og ikke lenge igjen.

håper jeg får litt stemning i morra da ihvertfall`:)

god jul til deg og:)

Skrevet

god jul ja!!!

her kommer også julestemningen snikende...

ungene er i seng, og eldste på 4 år har endelig sovnet... han venter såååå på nissen.. og spesielt på at nissen skal fylle julestrømpa som henger på senga.... og livredd for at han ikke kommer alikevel.... selv om jeg og pappan har lovet det...

bortsett fra den sinnsyke forkjølelsen jeg har fått... så koser jeg meg med nrk1 på tv og julegodt...

alt er klart her også.. bordet dekket, riskremen lages i morgen og julepølse steikes, ribbe og medisterkaker skal varmes opp i morgen..

pakken skal legges under juletreet i kveld.

Skrevet

God jul.

Jeg kom i julestemning i stad, med Grimm og gru på tv. Gode barndomsminner der.

Skrevet

alt er ferdig:-)

nå ligger jeg på sofaen m et glass vin. holdt på i hele dag så kjenner den har sin virkning;-) hihi

goooooooood juuuuul damer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...