Gå til innhold

kjøper dere gaver til baby på 6 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo vil ikke kjøpe gave til snuppa i år, mener hun er så liten. Men jeg synes det er så dårlig. Spesielt når han har en datter fra før og han har brukt ekstremt mye penger på gaver til henne. Men vår datter får ikke en liten ting en gang fra han.. jeg har kjøpt en fin gave til snuppa vår, men føler det blir så feil spesielt fordi stebarnet også må forstå at babyen også er datteren hans på lik linje som henne. Hva synes dere?Det ligger vel også litt i kortene at jeg har betalt nesten alt for snuppa ellers også, noe jeg har satt foten ned på... men jeg kan jo ikke tvinge han til å kjøpe gave til henne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper dere ikke felles gaver når dere er samboende?

Skrevet

Vi har ei jente på 7 mnd, hun får ingenting, hun er så liten og skjønner ikke bæret likevel...dessuten så sover hun når vi skal pakke opp pakker, skjønner ikke poenget med å kjøpe gaver til så små unger. Guttungen på 6 år derimot, han får gaver han:)))) i massevis....

Men neste år derimot.................

Skrevet

Vi har kjøpt ting han trenger uansett og et par små leker og pakket inn.

Vi får dyre gaver til han av besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler og mange venner kommer med gaver+++ og jeg synes det blir rart når alle andre kjøper gaver til han og vi ikke kjøper noen ting.

Er dere samboere med felles barn, så synes jeg dessuten det er litt rart at dere har så delt økonomi at det betyr så mye hvem som kjøpte og betalte det... Her er det tilfeldig hvem som drar kortet når vi handler noe til han og så er det fra begge uansett...

Skrevet

Kjøper ikke noe til Mini. han får alt han trenger lell :)

4 mnd

Skrevet

snuppa her får presang av oss ja, hun er 14 uker... syns det er en selvfølge jeg selvom hun ikke skjønner bæret, så er det jo første jul liksom!!!!

her er det sambo som har kjøpt men fra oss begge selvfølgelig!

han kjøpte tilogmed kjole til henne som hun skal gå med i morgen - den fikk hun i førjulspresang =)

han er så god ;)

Skrevet

8 mnd her og vi kjøper ikke gave til junior - men han får gaver fra storebrødrene sine da..

Skrevet

Ja, han får spisesett av oss. Tallerken, dyp tallerken, kopp, skje og gaffel. Dette er noe han likevel ville ha fått, men det er en fin gave.

Ser at de fleste gavene til han er klær, med unntak av noen få leker. Han skjønner ikke noe av det, og liker helt sikkert papiret bedre, men syns likevel at han skal ha gave av oss.

Skrevet

Vi har satt inn penger til henne vi. Hun har jo alt.

Skrevet

Jepp, har kjøpt en liten bamse, og en bok...boken heter Leahs Julefortelling, så synes d var litt spesielt :) Hun kan jo ikke lese den på flere år enda, men gleder meg til å lese den for henne i julen om noen år, og fortelle at den fikk hun til sin første jul.... :)

Hun skal og få lekegrind av oss, men av praktiske hensyn kjøper vi den først når vi trenger den :)

Skrevet

Julie Angelica var 5 mnd julen i fjord, og vi kjøpte gave:)

Synes det hadde vært stusselig uten gave til henne fra mamma og pappa under treet.

Skrevet

Jeg og samboeren min har kjøpt gave til nurket på 5 mnd!

Vi har akkurat pakket dem inn,og vi skal pakke de opp igjen om noen timer:)

Grunnen til at vi gjør det er ikke for sønnen vår sin del men for vår egen!

For når hele familien er samlet og han får gaver fra besteforeldre og andre,syns jeg det er stusselig om ikke mamma og pappa hadde kjøper noe også!

Er liksom litt glede i det å kunne gi bort noe ved en sån anledning selv om junior ikke skjønner bæra og hadde fått det uansett etterhevrt..

Skrevet

selvsagt skal junior på snart fem måneder ha gave fra mamma og pappa:) han får opptil flere. vi gjør det jo også for vår egen del, siden han ikke skjønner noe. det er koselig å kjøpe litt ekstra til han nå i julen, som vi kan åpne med besteforeldrene hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...