Gå til innhold

hva er deres planer for lille julaften-kvelden da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har dekket bordet for i morgen alt, ribba er stekt, og medisterkaker og julepølse er tint og klare.

gubben har satt sammen snowraceren guttungen får i morgen...

har fått montert varmepumpe i dag også!

litt rydding gjenstår her.. ellers er det bare å slappe av i kveld... se på kvelden før kvelden på nrk1 og litt på tv2 tenker jeg...

God jul til dere alle!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har seriøse planer å få pynta den hersens kaka som ligg på benken, ta meg et glass vin eller 2, å ordne ribba klar til steking imårra.. pinnekjøttet ligg i vann, og alt her er fiks ferdi. :):):)

Skrevet

har vært på jobb og hos mamma og de for å ønske de god jul (siden jeg ikke får truffet de i morgen :(... ) så har jeg nettopp lagt min datter etter et godt bad og rent sengesett, nå skal jeg snart i dusjen og barbere leggene og diverse og legge frem klær til i morgen, pakke julepresangene i bilen og deretter skal jeg SOOOVE! naboen hadde fest i natt så vi har ikke sovet så veldig godt, så nå er jeg trøtt!!!

Skrevet

Her er alt klart.. akkurat lagt i vann pinnekjøttet =) Så her er det kun tv, og slappe av =) ja, også nett da selvsagt =)

Lillegutt er i seng, og jentene skal få være oppe litt lenger. =) Deilig å ikke ha 1000 prosjekt lillejuleaften *s*

Skrevet

Er nettopp ferdig med baksten, nå ligger det fire duftende fletteloffer klare til julefrokosten i morgen... :o)

Nå skal vi se Charlies angels, spise godteri og klementiner og bare kose oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...