Gå til innhold

Så mye pakker!! Oi-oi!:D men samtidlig litt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja treet er pynta, og i år skal bare jeg og den lille familien min som består av 3 feire her hjemme alene. Men guud så mye pakker!! Stas å få barn må jeg si:P hehe. Er jo selvfølelig gøy med pakker, men jeg ser nå at snuppa mi har fått så pakker av så mange i familien som jeg aldri har fått noe av. Noe jeg synes er kjempehyggelig da! Jeg husker jeg og mamma fikk alltid konfektesker sammen, av gemmeltanter og onkler, men snuppa mi har fått egne pakke av de. Så hyggelig tenker jeg..

Men jeg blir også ganske målløs da, av andre. For det er jo så mye gaver! Og de gir jo ikke èn gave til snuppa, men flere gir flere gaver. Vennegjengen min har blitt enige i år om at vi skal gi en liten gave til hver unge, rundt 100,- Så pakkene jeg kjøpte lå jo rundt d, men når de kjøper gaver opp til 300,- så får jeg litt vondt i magen liksom. Det er jo ikke min feil da, men føler meg nesten så mye dårligere.

Vi har liksom ikke så mye penger å sløse denne jula, så gavene er ikke såå dyre, men heller gaver jeg hadde satt pris på. Men er jo nesten man blir redd det ikke er "bra nok" fordi de kjøper så mange/dyre/fine gaver tilbake..

Er jo liksom ikke slik d skal være i jula.

Men uansett, jeg skal kose meg i morgen når jeg skal åpne gavene til snuppa på 7 mnd:D

God jul alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er det jeg synes er så synn med jula nå....det er så mye fokus på hvor mye man har brukt på gavene! Kjempe synn fordi det skal jo være tanken som teller og ikke prislappen, tenk heller at de fant en gave som de syntes passet enn på at de brukte noen flere kroner selv om jeg synes det er litt dårlig gjort når dere var enige om 100kr...men noen ganger er det slik:)

God jul!

Vi og får plutselig masse gaver til snuppa vår, utrolig koslig at folk vil gi henne en liten ting:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...