Zupermam Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 her har vi hatt omgangssyke da, og jr på 15 mnd har kasta opp og tømt seg andre veien , OG har masse tenner på gang... Han er i toppform sånn humørmessig, og har ikke feber, men har mista matlysta TOTALT!! trenger tips til hva jeg kan friste han med!! ( han drikker vann og annet, så det er ikke det, men nå har han egentlig ikke spist på 3-4 dgr..)
Libido- Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 youghurt knekkebrød med f.eks prim sett frem et fruktfat med ferdigskrellet frukt av forskjellige slag Fruktpure eller annen fruktmiks fra nestle kjeks (om du gir slikt) Favoritter du vet han liker godt Ikke press han bare la han ha det tilgjengelig. Press kan skape matvegring. Slapp av, han spiser når han er klar for det =) Spis sammen med han, kos skaper matglede.
Zupermam Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2007 joda, vi har kosa oss, hehe, han spiste 2 pastaskruer foran barnetv da:)... vet det går over, men man blir jo litt stressa:)... KJeks har normalt gått ned, men ikke lenger... jaja God jul!
Libido- Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 ja skjønner det! Kanskje det ordner seg når julematen kommer på bordet i morgen =) God jul til dere også!
pkv5 Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Det viktigste er at han drikker. Min var og nettopp syk og spiste minimalt i en hel uke. Jeg kjente veldig på det. Men trøsten er at plutselig begynner barnet å spise igjen og da spiser han som han aldri har sett mat før, de siste dagene har min gutt på 15 mnd kastet seg over maten. Gled deg, det er et hærligt syn
Zupermam Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2007 så bra! han har melke og eggallerig også, så youghurt etc er ikke et alternativ... men han har spist litt most frukt da... uff og uff, men han er nå like blid:) fant oppskrift på havrekuler med melis og kakao i siste nr av Foreldre og barn, tenkte friste han med en slik... og kanskje ta et par selv også Lev vel!
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 Dersom han fremdeles har diare og kaster opp er et godt tips saltstenger og cola. Salt binder væske. Det var en lege som sa at de gav barna det på barneavdelingen på sykehuset. Jenta mi hadde diare fra søndag til fredag. Mistet matlysten forrige lørdag og spiste omtrent ingenting før fredag. Hun ville ikke ha godterier en gang. Da er ikke hun i form! Så lenge de drikker godt, så tror jeg det går greit.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 23. desember 2007 #8 Skrevet 23. desember 2007 Saltstenger er forresten uten melk. Vet ikke om de inneholdet egg, men trodde ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå