augustanr2 Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 så kom jeg tilbake her da...hadde en sa for 2 dager siden, men blør enda..det er vel vanlig. Trodde jegenltig jeg var kommet i uke 9,men embryomet var ikke større enn uke 7 da det endte i sa. Er litt i tvil om vi skal prøve å bli gravid igjen med engang eller bare vente til høsten....har en gutt på 14 mnd...og har ønsket å få to tette.... Og når kan jeg fovente IKM isåfall?? sist mens var 28.okt....og en syklus på 35 dager...men det kan jo være helt fucked up nå ...noen som har peiling?
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 hei.... off så tristt å høre at du har mistet.. vet hvordan d er... jeg fikk mensen 4 uker etter første blødningsdag når sa`en startet... vil bare ønske deg lykke til videre...
Giinaღ Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Har akkurat vært gjennom en MA omtrent på samme tidspunkt som deg (uke 10, dødt uke 6-7), med utskraping for en uke siden. jeg har såå lyst å bli gravid igjen med det samme, så vi kommer til å kjøre på fra start. Men det er jo opp til hver og en hva man føler for. Noen føler for å vente fordi de bruker tid til å komme seg igjen etter noe sånt, andre vil starte igjen med det samme. Uansett tenker jeg at det kAN ta tid før ting går vår vei (flere SA/MA eller rett og slett tid å bli gravid), så vil ikke vente. Dessuten er det vårt første barn og er sinnsykt klar. Lykke til uansett!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå