1stor1liten =) Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 fikk spm. om det nå og jeg ble usikker selv
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Nei, dvs halvrød, vanlig dag frem til klokken 16 tror jeg det er.
1stor1liten =) Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2007 ok.. da sender jeg videre beskjed om at det ikke er rød dag
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 jeg hadde fått "rødt" tillegg i lønn fra klokken 15 om jeg hadde vært på jobb...
3b@rnsmor-30* Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 halv-rød dag.. de offentlige kontorer, barnehager og SFO har oppe til kl 12. matbutikker stenger kl 15 tror jeg.
1stor1liten =) Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. desember 2007 fikk spm. pga parkering. gjerne om betaling
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #9 Skrevet 23. desember 2007 ... og de som jobber i helsesektoren får vel 133% tillegget fra kl 12...?... eller..?
pkv5 Skrevet 23. desember 2007 #10 Skrevet 23. desember 2007 Ja, i helsevesenet er det 133 % etter klokken 12.
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #11 Skrevet 23. desember 2007 nei, men trur vi får ekstra bet. ifrå 12 el. noko, eg skal jobbe til 13 (matbutikk), men får bet. til 16.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå