Gå til innhold

Er det rød dag i morgen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk spm. om det nå og jeg ble usikker selv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dvs halvrød, vanlig dag frem til klokken 16 tror jeg det er.

Skrevet

ok.. da sender jeg videre beskjed om at det ikke er rød dag

Skrevet

jeg hadde fått "rødt" tillegg i lønn fra klokken 15 om jeg hadde vært på jobb...

 

 

Skrevet

halv-rød dag..

 

de offentlige kontorer, barnehager og SFO har oppe til kl 12.

 

matbutikker stenger kl 15 tror jeg.

Skrevet

fikk spm. pga parkering. gjerne om betaling

Skrevet

... og de som jobber i helsesektoren får vel 133% tillegget fra kl 12...?... eller..?

Skrevet

nei, men trur vi får ekstra bet. ifrå 12 el. noko, eg skal jobbe til 13 (matbutikk), men får bet. til 16.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...