Gå til innhold

Er dette normalt???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten her har hanglet å vært syk i over en mnd av og på. Altså noen dager med feber osv også noen dager er han fin og sånn går det. Han har vært dårlig med feber, diare og forkjølelse osv.. Jeg tok han med til legen og hun undersøkte han å sa at han hadde ørebetennelse på begge sider med blod og tette øreganger. Hun valgte da å behandle han med antibiotika fordi han har hanglet så lenge. Han har nå gått på dette i fire dager og nå blusset feberen opp igjen. Legen sa at dersom han får feber etter antibiotika kuren så må han utredest for andre ting for da er det et eller annet som gjør han veldig mottagelig for infeksjoner og at ørebetennelsen er et resultat av dette... Blir så redd nå når feberen har blusset opp igjen og han er skikkelig slapp og sutrete... Noen som er lege el sykepleier eller som har noen erfaring med noe lignenede som kan gi meg noen råd??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...