Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Jeg er bare 6 uker på vei, hihi...men tenker ofte på navn. Har en sønn med et kort og sjeldent navn. Noen som har noen fine navnforslag? Kanskje noe som som er litt sjeldent og ikke så innmari langt? Hmm..vanskelig dette her. Har fra før av Teo, Mattheo, Mira, Lana og Liana.. hmm...
*min lille sin!* Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Alvilde, Ea, Iben, dorothea, Heida... veldig spessielle navn da..
temi & keli Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Jeg har en Tilde og venter en Kajsa.. Hadde vi hatt guttebaby i magen, skulle han sannsynligvis blitt en Heine.. Alternativt en Amund..
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2007 Noen flere navn jeg syntes er fine: Ava,Dina, eller sambo sine ønsker: Rikke eller Sunniva, eller Mikkel. Hmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå