Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag, lille julaften, ble jeg syk. Med oppkast og diare fra morgenen av. Jeg håper, ved alt som heter rettferdighet her i verden, at jeg er frisk igjen til i morra. Samboeren min og jeg er bedt til min mor og stefar på julemiddag og pakkekos i morgen.. Og vi blir 10 stk tilsammen! Det er slitsomt nok når man er frisk det...

I følge samboeren min er jeg litt varm, men han tror ikke jeg har noe særlig med feber. Han er veldig snill da =) Han er på leveringsrunde med julegaver nå (har vært det mer eller mindre i hele dag). Jeg skulle egentlig vært med jeg også, men tør ikke reise for langt unna doen =/ Jeg spurte om han kunne kjøpe med cola til meg tidligere i dag og det gjorde han =) Etter at jeg fikk det har jeg ikke kastet opp mer (bank i bordet!). Og nå, rett før han dro ut igjen, begynte jeg å pynte treet. Aldri har julegrana luktet så sterkt som nå... Og aldri har jeg blitt så sliten av å pynte treet heller =/ Men nå er det ferdig pyntet og jeg ble egentlig ganske fornøyd =) Det eneste som gjenstår er å sette på spydet, men det må vente til han kommer hjem =)

Ønsker alle her inne en god og frisk jul =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipt å være dårlig, ja.. -men enda verre er det hvis de du skulle besøkt ender opp med å bli dårlige fordi du ikke har holdt deg hjemme lenge nok.. Det er heldigvis bare snakk om en jul :o)

God bedring! Nå skal treet pyntes her :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...