*Villekulla* Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Han tok smokken i et par uker rett etter fødsel. Har prøvd mange ganger etter det, men han spytter den bare ut.
Snupi27 Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 jenta mi tar ikke smokk.. prøvde en stund men gadd ikke styre så mye med det når hun ikke ville.. da slipper vi hvertfall avvenningen =p
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Min vil heller ikke ta smokk, men jeg gidder ikke stresse med det. Hun klarer seg fint uten. Hun bruker hånden sin isteden noen ganger.
Lillegutt og jeg Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 For oss så hjalp det å kjøpe smokk i en størrelse større! Og på veien frem til vi fant ut det, testet vi vel omtrent ALLE merker på markedet... Idag er MAM latex de beste synes han, men AVENT silikon var også supre!
Bea80 & Gullgutten Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 min gutt på snart 11 mnd tar ikke smokk, vi har massevis liggende som vi har prøvd, men hvis vi gir en til han, så snur han den og tygger på skaftet....hehe;) Litt greit å vite at vi slipper å venne han av med smokk;)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Guttten min vil heller ikke ha smokk. Har prøvd mange forskjellige merker, men han spytter dem ut og begynner å hyle hvis jeg prøver for mye. Nå har jeg gitt meg - det blir ikke smokk på oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå