Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 For meg kunne morgendagen vært hvilken som helst dag. Har mest lyst til å være hjemme og kose oss vi tre istedenfor å dra 1 1/2 time for å feire med storfamilien...
Amanda- Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 sant skal sies... jeg liker ikke jula .. nei urk... fikk faktisk 17.mai stemmning tidligere i dag... kunne skippa hele desember for min del...
Leandermamma Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Ingen julestemning her heller. Har mest lyst til å leie en film og spise smågodt, men det går jo ikke.....
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Ikke her heller... Første gang jeg ikke skal feire sammen med mamma
brummemamma- Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Vi har ikke tid til jul føler jeg. Småen vår er 6 dager i dag, så er går det i pupp, flaske, bleier, og mangel på søvn. Juletreet er ikke kommet på plass, og tror ikke det kommer på plass heller. Mange slektninger ønsker oss på beøsk, men vi har mest lyst til å bare være hjemme og prøve ¨å slappe av med den lille.
Helene <3 Sarah Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 har litt, men som en over her sa.. Det er første gang jeg ikke skal feire sammen med Mamma... Svigers er av den eldre garde og ting er veldig høytidelig der, så det blir litt stress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå