Gå til innhold

Noen par som ikke kjøper julegaver til hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne jula har vi ikke ant hva vi skal kjøpe til hverandre. Det ble med at jeg kjøpte en drill til han (han har en fra før, men denne er bedre) og jeg får et gavekort av han.

Vi har felles økonomi og synes egentlig det bare er tull å gi hverandre gaver. Vi har alt vi trenger. Og er det noe vi mangler i løpet av året kjøper vi oss det da. Så til neste år tror jeg vi dropper å kjøpe til hverandre og heller konsentrerer oss om småtten :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har ikke kjøpt noe til hverandre .. som du skriver, vi har også felles økonomi og dersom vi trenger noe så kjøper vi det. Vi skal feire første julen sammen i år og har masse pakker til knerten som vi skal åpne og det er mer enn nok... min gave fra han er å få ha han der.. (hihi klisje..)

.. og så får han en liten gave av meg i julestrømpen.. hihi...

Skrevet

Vi kjøper en ting til hus og hjem som vi ikke tar oss råd til ellers i året. Så i år ble det stereoanlegg :-)

Skrevet

Vi kjøper gjerne en ting til huset eller noe annet vi trenger sammen..... I år har vi ikke kommet så langt og vi dropper det nok til over nyttår nå.... Vet egentlig ikke om noe vi trenger akkurat nå.......

Skrevet

Er ikke det litt uromantisk!

Jeg vil ikke ha store gaven da vi også har felles økonomi, men en liten ting man ikke vet om er på sin plass fra kjæresten sin på julaften.

Det lønner seg å bevare romantikken så lenge man kan! spør du meg.

Skrevet

hehe. Mannen min er temmelig uromantisk og jeg tror ikke han ville klart å kjøpe gave til meg utenom smykker... Og det har jeg nok av...

Skrevet

Hos oss er julegavene mest for ungene. For oss voksne er det maten, samværet og kosen som er det "gaven". Så vi kjøper heller noe felles til jul, og heller en personlig gave på bursdagen, da det er "vår" egen dag.

Uromantisk? Slett ikke. Mange måter å være romantisk på uten at det trenger være gave.

Skrevet

snartmamma...

her er vi så romantiske at vi blåser i julegavene og reiser på 14 dagers tur til Lanzarote etter nyttår.

Det lønner seg å bevare romantikken så lenge man kan - til og med etter jul!

Skrevet

Vi kjøper ikke i år. Kjøper en ting til hjemmet. Men kjøper til han fra dattera og nissen.

Egentlig syns jeg det er hyggelig å gi hverandre en liten gave selv om vi har felles økonomi. Gøy med overraskelse;)

Skrevet

Vi skulle egentlig ikke gi til hverandre. Har ordnet stort fotografibilde av mini, så det skulle være julegaven vår i år.

Men vi har kjøpt en liten ting til hverandre fra mini. Han får ps2 spill og jeg regner med å få gavekort på HM.

Skrevet

Vi kjøper spm regel noe til oss felles. I år ble det speilreflekskamera. Så kjøper han jo fra sønnen våres. De blir jo liksom fra han også siden han bare er 3 år.

Skrevet

Kjøper heller ikke noe til hverandre, kjøper det vi trenger oss gjennom året...

Men kjøper enten en ting vi ønsker oss/trenger felles, eller en ting hver for oss. Jeg har kjøpt meg en scrapbook-kutte-maskin, mens han skal kjøpe seg en data-dibedutt. Da får vi noe vi faktisk ønsker oss... Og så har vi samtidig litt penger igjen i januar, bruker å oppgradere garderoben litt på salg da... :o)

Skrevet

Hva har romantikk med gaver å gjøre..?

Vi har nok av andre måter som vi viser at vi setter pris på hverandre på :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...