♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 hvor mange lurer sover deres barn i 9-10 mnd alderen? og hvor sent på dagen står de opp av siste luren? fått en del trøbbel med nattesøvnen siste tide... tror kanskje hun sover for mye om dagen.... hvordan kutte ned på dagsovingen..?
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Som regel sover han fra ca 12 til 1400-1430. Men i dag har han hatt 2x30 min. seneste var over 16.15
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2007 okeij,tusen takk for svar;) så han har som regel bare 1 lur om dagen da. lille snuppa her har til nå hatt 3 lurer på ca 1 time på hver lur. men har nå plutselig begynt å våkne i 5 tiden og vil stå opp.. så må vel trappe ned på dagsovingen ja. pleier å la henne sove til kl 17. hun legger seg for natta 19.30.. kanskje seint å sove till 17 da? hm... andre??
To trollunger + en spire Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 I denne alderen kan du fint få henne til å klare seg med en lur. Hun vil da etterhvert sove 2-3 timer. Min begynte i barnehage i 10-11 mnd alder og da måtte han over på en lur og det har holdt seg siden. Legger seg da i 11-14 tiden og da er han klar for senga i 19.00 tiden igjen.
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2007 okei. har prøvd i perioder å kutte ned til 2lurer med 1 time på hver ca. men jeg veker henne ikke på første luren. hun sover bare aldrig mere enn 1 time i slengen på dagen. har alltid vert sånn... usikker på om hun blir å sove lengre lur etterhvert om hun får bare en om dagen fra nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå