*min lille sin!* Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 litt av en julepresang ... får bare håpe at jeg kan beholde denne gangen ..
Truseprinsesse Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Gratulerer så mye. Krysser fingrene for at det går bra!! Juleklem fra meg til deg
Venter på 3_de spire Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 Gratulere så masse med en flott julegave!! Lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå