Gå til innhold

Noen med peil?


Mor til engelen Lucas *4pp*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt eggløsningsslim på dag 16 og 17. Nu er jeg på dag 18, tempen har ikke steget, er nærmere på sitt laveste. Jeg har ennå ikke hatt eggløsningsslim i dag, men observerte det bare 1 gang i går på ettermiddagen. Kan jeg da godt ha hatt eggløsning selvom tempen ikke har steget eller utsetter kroppen eggløsningen?? (Dette er min 1 syklus etter dødfødsel for 10 uker siden)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har heller ville bare kost meg med sexn å ikke hasta for mye .. har hastet sjøl etter SA og da ble jeg ikke gravid , men nå da vi koser oss og slapper av så kom "guttane" i mål.

 

lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...