martine68 Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Nå er julen rett rundt hjørnet og her i martinehjemmet har kosen begynt. Jeg har vært gjennom enda et års resultatløs prøving, og synes nok det begynner å røyne på med motivasjon for å fortsette. Samtidig har jeg el i løpet av juledagene og jeg gleder meg faktisk til det. Kunne ha gått på dobbel pergokur nå men valgte å vente til over nyttår med å proppe kroppen full av hormoner. Skulle tatt seg ut om martine hadde vært et hormontroll i hele jula....stakkars famillien min da. Har prøvd 2 enkle kurer uten resultat så det skal kanskje godt gjøres om dobbel kur gir noe annet resultat. Uansett blir nok det siste krampetrekning fra min side. Jeg har de siste månedene vært svært lite aktiv her inne fordi jeg har "flyttet" over til Skifers's forum litenvenn. Men jeg har fulgt dere andre her inne litt av og til og gleder meg over de som har fått positive tester. Måtte 2008 gi positive tester til alle mann her inne slik at vi kan gå neste jul imøte med stor mage eller med en liten baby i armene. Sender en stor juleklem til dere alle. Håper dere får en hyggelig og fredfull jul.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Kjære Martine og alle dere andre her inne. Måtte julefreden senke seg i alle hjem, og måtte alle ønsker gå i oppfyllelse i det nye året. God jul ! Juleklem fra vilsågjerne )
40år og vil ha barn! Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 god jul alle sammen... ja , nå blir det kanskje baby på meg også!!! blir veldig spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå