Gå til innhold

Hjelp!! trenger råd ang vannkopper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal feire jul i morgen sammen med familien, men så kom jeg på en ting. Min niese fikk vannkopper forrige helg og nå er jeg redd for at lillejenta vår skal bli smitta.

Når og hvor lenge er det egentlig smittsomt? Bør vi holde oss hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dei er smittsomme så lenge det veskar fra blemmene. Eg hadde reist for vannkopper er eg ikkje redd for. Jo mindre dei er jo bedre er det. Gutten min hadde det når han var litt over eit år. Håpar bare at vesle jenta får det snart så ho er ferdig med det ho au

Skrevet

Vannkopper er smittsomme så lenge blemmene er væskefylte. Når de har tørket inn smitter det ikke lenger. For de fleste tar dette under en uke, så siden niesen din fikk vannkoppene allerede forrige helg vil jeg anta det går fint å henge med henne i morgen.

Vannkopper er jo uansett ikke spesielt farlig, da.

Skrevet

Vannkopper pleier å vare en god uke. Ville for sikerhetsskyld tatt en tlf å hørt hvordan blemene ser ut nå..Tror nåkk du kan trygdt feier jul med henne uten at barnet ditt blir smitta..

Skrevet

Tusen takk for svar! Vannkoppene hennes har tørka inn og vi skal kose oss med hele familien i dag! :)

GOD JUL!

Skrevet

hvor gammel er snuppa di? hvis hun ikke er for liten så ville jeg bare latt henne bli smitta å bli ferdig med det! bedre nå enn senere syntes jeg da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...