Gå til innhold

Når man låner bort penger til noen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og de ber om "et par hundre" så tenker jeg tohundre +-

Lillebror ba nemlig om det i går, så han kunne bli med gutta en tur på byen. Noe som er helt greit og hyggelig det. Og hadde han brukt 500 hadde det også vært greit.

Men faen, "ungen" kom hjem, SØPLINGS, spøy ned hele badet og hadde brukt 1500,- av kortet mitt! (for smarte meg sendte med ham det siden jeg ikke hadde kontanter)

Nei, sinna på kreket IGJEN, det er liksom noe nytt hver uke, så denne uken, som forrige så legger jeg ut et stykk dustebror for selv.

Du i Finnmark som gjerne bytta mot ei bikkje, jeg tar gjerne mot det nå asså;) Hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åj ups... jeg hadde aldri turt å sende kortet mitt med noen som skal ut på byen.. samme hvem.

Ugh... har han vasket badet? Iiiisj...

Jaja, jula kommer allikevel!!

God jul =)

Skrevet

Jeg hadde aldri i verden sendt kortet mitt med en som skal ut å feste.. Håper han betaler tilbake fort da, så det ikke blir smalhans i januar:-)

Skrevet

Hadde aldri sendt lillebroren min på byn med kortet mitt!! Hadde ikkje lånt han pengar heller eg da sida eg veit at han drikker litt for mykje

og da er det ikkje bare ute på byn det er snakk om

Skrevet

Han har vasket badet og jeg har klart sagt fra at dette straffer seg tredobbelt.

Fra alkoholens side med oppkast i natt og hodepine i dag, husrengjøring og tvangsshopping for meg i dag i tillegg til at han må betale tilbake hver eneste lille krone:)

*glise*

Det straffer seg å ta seg friheter...

Sendte med ham kortet fordi jeg har flere. Et ekstra tll den kontoen, som det bare er litt lommepenger på til enhver tid, så har jeg "de store summene" på en annen konto. (store summe, hahaha, ja jøss, større enn det andre iallefall)

Skrevet

Eksen min tok med seg kortet mitt på byen han. Jeg var fattig student og levde på stipend . han var i full jobb og hadde utbetalt 25 000 i måneden. Han brukte 3000 av kortet mitt - på å spandere øl på andre damer. Drittsekker!

Skrevet

Jeg hadde egentlig trodd at han hadde vett nok til å ikke misbruke den tilliten det var at jeg sendte det med ham, og tenkte jo som så at da hadde han mulighet til å ta taxi hjem også dersom behovet for det skulle melde seg.

Han er ALDRI på byen ellers, og det var jo egentlig bare noen øl med gutta i år. (jaja, skal bare ta EN øl:p hehe)

Men men, gjør ikke så mye med selve summen, hadde ikke sendt det avgårde om jeg ikke hadde råd til en skivebom fra hans side.

Men tilliten, det er det som plager meg.

Og Sauen, han hadde jeg også solgt på Finn, makan til dust!

Skrevet

Ville aldri ha lånt vekk mitt minibankort til min mann engang i så tilfelle hadde jeg alltid tatt ut penger fra det. Tenk om han hadde somlet vekk kortet ditt og det hadde blitt svindlet og ikke sperret i tide?? Syns du er direkte uansvarlig jeg.

Skrevet

KJipt å misbruke tilliten sånn. Han eksen min skal bli pappa nå (stakk selvfølgelig av så stakkars damen sitter der uten inntekt som alenemor) så jeg håper virkelig han skjerper seg. Herregud han har arvet en gård som håver inn masse penger i tillegg til at han har full jobb, og så skal ikke stakkars damen få bo der... fordi han "ikke er klar for å bli pappa" i en alder av 26 år? skjerpings!!!

Skrevet

Hadde han somlet vekk kortet mitt hadde jeg fått vite det når han kom hjem eller i dag morges. Like stor risk som når jeg selv har det med på byen.

Det samme med svindelmulighetene.

Det var heller ikke som om det var mange titusener på kortet.

Jeg og mannen bruker hverandres kort alt etter hvilket det er mest penger på.

Så at jeg er direkte uansvarlig vil jeg si meg uenig med deg i, men at broren min var det som misbrukte tilliten min på den måten, det kan man si.

Og dersom du har så store tillitsproblemer, selv til mannen din kanskje du ikke burde hatt bankkort i det heletatt. Du kan jo faktisk støte på skimmingutstyr i minibanken også. Skummelt skummelt.

Skrevet

For en flott fyr!

*ballespark retning xen din*

Sånne mannebein skulle vært kastrert, eller lobotomert... Kanskje begge dela.

At det går an.

Hvordan er han som pappa da?

Skrevet

He he... høres jo ut som min lillebror det... :o)

Han har vært i Trondheim i helga å kom hjem som pønker... med DEN hanekammen... men han blir nok voksen en gang han og...

Skrevet

Tillab: han har ikke blitt pappa enda, hun er høygravid... spent på hvordan det der skal gå altså... stakkars damen hans, 20 år og nyutdannet, uten noe særlig inntekt (hun er vel lærling)... Men det ordner seg vel. Når han klarer seg såpass økonomisk og har livet på stell syns jeg graviditet er dårlig unnskyldning til å avbryte et forhold som har vart i 2 år (samboere også)

Kastreres ja, enig der!

Skrevet

PS - måkke kjemme alle over en hanekam da, jeg har hatt hanekam og er da snill og grei=) rød var den også=) hehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...