Gå til innhold

Jeg kjeeeeder meg så:( *klagesutreklage*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal egentlig vaske og rydde hus, men det er så mye å ta tak i og jeg er dritlei hele greia.

Venter gjester allerede kl 10 i morgen, vi har invitert intet mindre enn ca 27 stykker på julegrøt, som er en tradisjon hos oss.

Men ryddingen og vasking er egentlig grei nok, hadde det ikke vært for at jeg måtte pakke vekk tingene til pappa, som han ennå ikke har hentet etter flytting (i APRIL!!!) først, så må jeg flytte det skapet, den kommoden osv osv.

Jeg skal egentlig ikke løfte så veldig tungt siden jeg både har vond rygg OG er gravid, men det er jo ikke så mange valg da, når man MÅ bli ferdig til i morgen!

Tom SpiceGirlsdokumentaren på TvN fenger mer kkurat nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff=( ikke noe kjekt... jeg skal snart skrubbe alle golvene i leiligheten (utenom vaskerom og roterom da) - for hånd. gruer meg! men sambo må støvsuge først, så da skal jeg dibbe litt=)

Skrevet

Her skal lillebror få støvsuge, det er en del av straffen. Hver bidige lille millimeter av de 268 kvadratmeterne som kan støvsuges! *mohahha*

Gleder meg veldig til å slippe akkurat den biten.

Husmorferie jatakk;) Hehe...

Skrevet

hihihi=)

men i morgen er det jul=)=)=)

gleder meg til 3 nøtter til askepott jeg, selv om det er daukjedelig...=P NÅ skal jeg vaske golv!

Skrevet

Jeg gleder meg masse til grøt, og pinnekjøtt og glade unger, og julelys, og aller mest til å sette meg i armkroken til mannen når stillheten har senket seg for kvelden, gjestene dratt og alt er "ferdig".

Det blir det aller aller beste.

Knitring på peisen, deilig joggings, masse gaver å titte på og julelys og stearinlys som eneste belysning.... *nyyyte*

Skrevet

Sett yndlings cden din på full guffe.. det hjelper litt på arbeidslysten =)

Skrevet

å, eg e så gla vi er ferdi, å sitt bare her å halvsover, drikk kaffe å ser shrek på tv :)

god klem til deg, å håpe dere får jul i huset. men skjønner ikke hvorfor dere utsetter alt til siste liten... det er jo bare tull da...

Skrevet

Gjør jo ikke det egentlig.

Jeg har holdt på i snart 2 uker jeg, på kryss av sykt barn, syk ungdom, syk mann, syk selv, en eksamen og to innleveringsoppgaver på skolen OG juleshopping!

*sliiiten bare av å skrive det jo*

Nei fysjom, mas hele greien, gleder meg til KOSEN jeg!

(og det hjelper jo ikke akkurat med 2 menn i hus som ikke vet hvordan hverken vaskeklut eller vaskemaskin eller klesskap ser ut! )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...